Povinná a odporúčaná študijná literatúra

StefanZak/ september 19, 2017/ Organizácia/

Povinná študijná literatúra:

RICHTEROVÁ, K. a kolektív (2013). Úvod do výskumu trhu. Bratislava: Sprint 2, 2013. 315 s. ISBN 978-­80-­89393­-95­-4  – možno zakúpiť TU

Odporúčaná študijná literatúra:

ŽÁK, Š. (2014). Marketingový výskum v digitálnej ére. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. ISBN 978­-80-225-3902-9

AAKER, D. A. – KUMAR, V. – DAY, G. S. (2004). Marketing Research. New York: John Wiley & Sons, 2004. 774 s. ISBN 0-471-45168-1

HAGUE, P. – HAGUE, N. – MORGAN, C. (2004). Market Research in Practice. Sterling: Kogan Page Publishers, 2004. 272 s. ISBN 0-7494-4180-1

CHURCHILL, G. A. – IACOBUCCI, D. (2004). Marketing Research: Methodological Foundations. Mason: South Western/Thomson Learning, 2004. ISBN 0-030-33101-3

KOZEL, R. – MYNÁŘOVÁ, L. – SVOBODOVÁ, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6

Koch, J. (2012). Marktforschung. Munchen: Oklenbourg Verlag, 2012